Ha valamilyen probléma merül fel, például nem tudod átvenni a csomagodat, vagy mégsem tartasz rá igényt, vagy módosítani szeretnél, vagy sérülten érkezik, akkor a következőket teheted:

Szállítási problémák:

  • Ha még nem készítették össze a rendelést, akkor írj e-mailt az info@klodbeauty.hu email címre, minél előbb. Add meg a rendelés azonosító számát és, hogy pontosan mit szeretnél javítani a rendeléssel kapcsolatban. Ha még nem lett összekészítve a csomag, vagy átadva a futárnak, akkor még tudunk rajta módosítani.
  • Sajnos előfordulhat, hogy szállítás során sérül a csomag és benne a termék is. Ha ilyet észlelsz, kérlek jelezd nekünk e-mailben, rendelés számmal és fotó csatolásával. Ezután tudjuk pótolni a sérült terméket.
  • Ha nem tudtad átvenni a kifizetett csomagodat, és már nem is szeretnéd, akkor a visszaérkezése után visszatérítik a vételárat. Ha szeretnéd, hogy újraküldjük, írj e-mailt.

Elállás:

Ha meggondoltad magad és vissza szeretnéd küldeni a bontatlan és sérülésmentes termékeket, akkor kérlek jelezd e-mailben az elállási szándékodat. Ehhez 14 nap áll rendelkezésedre. Postán vagy személyesen küldheted vissza a termékeket. Kérlek számolj azzal, hogy az eredeti postaköltség, az utánvét díja, vagy a visszaküldés postai költsége nem kerül visszatérítésre, csak a termék ára. Lásd: ÁSZF